dinsdag 27 augustus 2013

Warm warm!

In Nederland is het nu een uur of 1 's nachts. Hier zit ik in de drukkende middaghitte om een uur of 6 nog even wat in te tikken. Ik zit op de overloop van een wat afgesleten motel langs highway 290 van Houston naar Austin Texas. Achter mij razen de airco's en 8 rijen dikke auto-files om het hardst. Rustig is anders, maar ik denk, dat ik dadelijk goed zal slapen na de lange reis. Maar ik ben er!  Bijna dan, want morgenvroeg ga ik verder naar Austin; mijn eerste halte deze reis.  Dadelijk eens kijken of het Mexicaanse restaurant, dat hier vlakbij zit, iets eetbaars in de aanbieding heeft. Met een koud biertje erbij... dat moet echt in dit zweterige klimaat. En dan eerst maar eens plat.
Adioa amigos. Groeten uit Amerika!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten