maandag 26 augustus 2013

Groeten uit Amerika!

Vandaag is het zover: vanavond vertrek in naar Amsterdam om morgenvroeg naar Amerika te vertrekken. Eerst naar Houston en dan met de auto verder naar Austin Texas. Muziekstad nummer één van de wereld wordt Austin wel eens genoemd en dat zou best eens kunnen kloppen. Nergens heb ik zoveel podia en zo'n groot aanbod van livemuziek gezien als daar. Twee en een half jaar geleden ben ik er voor het eerst geweest en ik kijk er naar uit om er weer te zijn. Ik ga oude bekenden opzoeken en zoveel mogelijk spelen natuurlijk. Simone Wensink woont al dik twintig jaar in Austin. Zij si zelf ook zangeres en nklent veel muzikanten. Ze heeft me gastvrij uitgenodigd om bij haar te logeren en we gaan ook samen optreden. YESSSS!

Dianne ziek

Even iets heel anders: Veel fans weten het intussen al, maar Dianne is voor langere tijd uit de running. Een paar maanden geleden werd ze getroffen door een scheurtje in de halsslagaderwand. Genezing gaat zeker nog tot het voorjaar duren en intussen moet ze vooral rust houden. Muziek maken is er dus niet bij., Heel erg vervelend voor haarzelf, haar gezin en ook voor ons. We zijn ons echt rotgeschrokken. Gelukkig zal ze volledig herstellen.
De theatervoorstellingen van dit najaar zijn uitgesteld naar het volgende seizoen. Mensen die al kaarten hebben worden door de theaters geinformeetd.
 Met de band gaan we in de wintermaanden wel verder met cd-opnames en een paar optredens om aan de gang te blijven. Eén van de opties is weer het oudejaarsconcert op 31 december in Lochem!

Blogs

Ik zal de komende weken regelmatig schrijven over deze trip. Hou de website en de Nieuws-pagina dus in de gaten, als je op de hoogte wilt blijven.

Groeten uit Amerika!
Jan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten